Betingelser

Forretningsbetingelser for online reservationer på Ydes Hotel, Odense (www.ydes.dk)

På Ydes.dk kan du reservere og betale for dit ophotel på Ydes Hotel. Hvis du har spørgsmål til priser mv, er du altid velkommen til at kontakte os.

Ydes.dk opdateres ugentligt.

Når du handler med Ydes.dk indgåes aftaler på følgende sprog:

  • Dansk
  • Engelsk

Det er ikke muligt, at se tidligere ordrer på Ydes.dk. Hvis du ønsker at modtage en kopi af tidligere ordrebekræftelser, kan du sende en mail til reception@ydes.dk

SÅDAN HANDLER DU HOS OS

For at foretage en reservation, skal du igennem 6 trin

  1. Find ankomst og afrejse dato
  2. Indtast dine personlige oplysninger
  3. Godkend vores forretningsbetingelser
  4. Tjek at alle oplysninger, datoer og priser er korrekte, og godkend reservationen
  5. Vælg betalings kort / betalings metode, betal for reservationen
  6. Du modtager en ordrebekræftelse på den angivne email kort efter

Bemærk venligst, du skal være minimum 18 år for at reservere værelser på Ydes.dk

BETALING

Alle priser på Ydes.dk er inkl. Moms og alle lovpligtige afgifter. Priserne er dagspriser og kan variere alt efter udbud og efterspørgsel.

På Ydes.dk kan der betales med:

  • Dankort
  • Visa
  • Mastercard Dansk
  • Mastercard udenlandsk
  • Maestro
  • JCB

UDFØRELSEN

Når reservationen er foretaget og betalt via Ydes.dk, er værelset reserveret til gæsten på de angivne datoer. Gæsten vil herefter modtage en bekræftelse på reservationen på den angivne email. Ved al henvendelse bedes det, i emailen, angivne ordrenummer oplyst.

KUNDESERVICE

Al kundeservice foretages af receptionisten på Ydes Hotel, på telefon 66 12 11 31. Receptionen er døgnbemandet. E-mails sendt til os på reception@ydes.dk,  besvares hurtigst muligt og altid indenfor max. 3 timer.

TVISTER

Vi henviser til tvister løses i mindelighed. Kunden kan altid henvende sig til e-handelsfondens forbruger hotline på telefon 44 85 85 90 (Åben fra 9-15)

FORTRYDELSESRET

Fortrydelse af reservationer skal ske skriftlig, senest 10 dage før ankomsten. Overskrides denne frist, faktureres gæsten for 50% af den samlede opholdspris, samt eventuelle tilkøb.

Ved reservationer foretaget senere end 10 dage før ankomst, er fortrydelsesfristen 24 timer. Overskrides denne frist, faktureres gæsten for 50% af den samlede opholdspris, samt eventuelle tilkøb.

Såfremt gæsten udebliver fra sit ophold, uden at annullere sin reservation, refunderes betalingen ikke.

Ved annullering af ophold pga. Akut opstået sygdom,  ulykkestilfælde eller dødsfald, som rammer gæsten, ægtefælle, børn, forældre eller søskende, tilbagebetales det fulde beløb (100%).

Såfremt opholdet forhindres på grund af force majeure (Naturkatastrofer, strejke, krigshandlinger, optøjer og lignende) er Ydes Hotel ikke erstatningspligtige for afbrudte eller ikke gennemførte ophold.

Ifølge e-handelsloven er der normalt 14 dages fortrydelsesret ved handel via internettet. Dette gælder ikke for indkvartering og transport, jvf. Forbrugeraftaleloven § 9, stk 2 og § 17, stk 2.*

ANVENDELSE AF FORTRYDELSESRETTEN

Ved anvendelse af fortrydelsesretten skal hotellet kontaktes skriftligt, på:

    Ydes Hotel
    Hans Tausensgade 11
    5000 Odense C

Eller på email:

   
Reception@ydes.dk

REKLAMATIONSRET

Hvis gæsten ikke er tilfreds med sit ophold på Ydes Hotel, bedes denne kontakte hotellet hurtigst muligt, enten ved personlig henvendelse i receptionen, eller telefonisk på 66 121 131. Ydes Hotel beder gæsten have forståelse for at det kan være svært at rette for eventuelle fejl og mangler, når opholdet er afviklet, hvorfor hotellet beder gæsten kontakte os hurtigst muligt under opholdet, gerne allerede ved opholdets påbegyndelse.

Gæsten har ret til at få udbedret eventuelle fejl og mangler ved opholdet, som ikke lever op til hotellets standard, såfremt der ikke er tale om, af gæsten, eller af ydre omstændigheder, påførte fejl og mangler.

PERSONDATAPOLITIK

For at gæsten kan afgive en reservation på Ydes.dk, må denne lade sig registrere med følgende personlige oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnumer
  • E-mail adresse

Hotellet foretager registrering af gæstens personoplysninger med det formål at kunne udføre tjenesteydelsen for denne.

Personoplysningerne registreres hos Ydes Hotel Aps, og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes. Jvf regnskabslovgivningen, som siger minimum 5 år.

Når der indsamles personoplysninger via hotellets hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af gæstens udtrykkelige samtykke, således denne er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Administrationen for Ydes Hotel Aps har adgang til de oplysninger, der registreres om gæsten.

Den dataansvarlige på Ydes.dk er receptionist chef, Bettina Friis.

Alle data som transmitteres fra Ydes.dk til hotellet, sendes krypteret via en sikker forbindelse (SSL). Disse opbevares dog ikke som krypterede.

Oplysninger afgivet til Ydes.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Ydes Hotel Aps har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger , der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Ydes Hotel Aps via e-mail på reception@ydes.dk

COOKIES

En cookie er en betegnelse for det forhold, at en brugers adfærd på et netværk registreres hos brugeren selv (på brugerens harddisk). På den måde kan brugeren genkendes, fx på et websted, ved næste besøg.

Der lagres ikke personhenførbare oplysninger i en cookie, men snarere oplysninger om brugerens adfærd på et website, fx brugernavn til login på et website. En cookie lagres på brugens harddisk sammen med cachede filer. En cookie er således en tekstfil, der sendes til din browser fra en webserver og lagres på din computers harddisk. Du kan sætte din browser til at informere dig, når du modtager en cookie, eller du kan slå cookies helt fra. Det eneste disse cookies bruges til er at genkende din computer.

Rent teknisk kan cookies deles op i to typer. Den ene type kaldes ”session cookies” – de holder styr på, hvad du har lagt i din indkøbskurv, mens du navigerer rundt på netbutikken. ”Session cookies” gemmes ikke på din computer, men forsvinder, når du lukker browseren.

Den anden type cookie kaldes ”permanent cookie”, og den gemmes som en tekstfil på din computer i ca. en måned. En ”permanent cookie” er med til, at vores server kan genkende din computer næste gang, du logger ind på vores website.

På Ydes.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer: I Internet Explorer slettes cookies under menuen ”Funktioner” -> ”Internetindstillinger” -> ”Generelt” -> ”Browserdata/Slet cookies”.

LOGSTATISTIK

Logstatistik bruges på Ydes.dk og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

På Ydes.dk anvendes logstatistik med det formål at give hotellet en statistik over hvilken indgangskilde gæsten har til hotellet hjemmeside, f.eks fra Google.dk. Hvilke sider på hjemmesiden som gæsten læser mv.

Retur til forsiden

 

 


overnatning i odense

Ydes Hotel blev tildelt "Beredskabsprisen" i 2008 af

Jan Boye, Odense Borgmester
Peter Staunstrup, Beredskabschef